Ga naar inhoud

[OPGELOST] system security 2009

Aanbevolen berichten

ook ik kreeg gister helaas de system security ongevraagd op mijn computer, deleten had geen zin, ook niet in het configuratiuescherm het icoontje blijft staan, als je met je rechtermuis klikt doet het niks en als je met je linkermuis klikt dan komt er een heel scherm met wat er allemaal gevonden is aan zogenaamde infecties. aangezien ik niet heel erg technisch ben weet ik niet hoe ik het moet verwijderen? en ook wil ik weten of ik ondanks dit virus nog wel veilig betalingen etc kan doen? hopelijk kan iemand mij helpen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel even wachten met bvb. bankverrichtingen te doen of andere belangrijke on-line acties waarvoor je een wachtwoord nodig hebt.

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel even wachten met bvb. bankverrichtingen te doen of andere belangrijke on-line acties waarvoor je een wachtwoord nodig hebt.

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

ik kreeg ondanks jullie adnies het niet gedownload, popte elke keer weg, vandaag mijn computer naar een expert gebracht (winkel dus) en die zijn de halve dag bezig geweest om het eruit te halen maar het lukt niet, het zit zo diep erin dat zij geen garantie kunnen geven dat het eruit is in totaliteit, hun voorstel was om de hele computer te her installeren maar hier zit wel een behoorlijk kostenplaatje aan maar ja ik gebruik hem ook om bankzaken etc te doen voor ons bedrijf dus er zal wel niks anders opzitten!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, maar dit geloof ik dus niet. Een System Security ... volledig formatteren ? Is de makkelijkste oplossing vóór een flinke rekening.

Staat de PC nog bij de PC-boer ? Ja zeker ... want anders wou ik nog wel eens proberen of hun verhaal wel klopte. Maar daar is het nu - helaas - te laat voor. Spijtig :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

probleem is of was dat ik ,zij het per ongeluk ,toch iets aangeklikt heb waardoor de worm al IN de computer schijnt te zitten en dus niet eenvoudig met een virusscanner verwijderd kan worden?!ik kreeg nl ook het icoontje onderaan te zien. maar nogmaals ik heb er niet zo veel verstand van dus ga ik er vanuit dat zij het weten? en met jullie hulp kreeg ik het programma niet gedownload, het popte elke keer weg en ja wat moet ik dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

en met jullie hulp kreeg ik het programma niet gedownload, het popte elke keer weg en ja wat moet ik dan?
We hadden nog wel wat truukjes in huis om het (misschien) wel aan de praat te krijgen :D

Maar té laat is té laat. Dit is geen verwijt hoor ... enkel een vaststelling :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.