Ga naar inhoud

Videokaart/drivers

Aanbevolen berichten

Gast the Revenant
Geplaatst:

Hallo,

Ik heb mijn pc geformatteerd en heb daarna Roxio geïnstalleerd, een programma om cd's en dvd's te branden.

Als ik een dvd wil branden krijg ik echter de melding dat ik mijn videokaart moet updaten. Ik heb dan geprobeerd om die te vinden via de normale weg: start - configuratiescherm - hardware - apparaatbeheer ...

Die videokaart staat daar echter niet tussen. Weet iemand hoe dat komt of hoe ik dat kan oplossen?

Waar kan ik vinden welk type mijn videokaart is? :bawling:

Gast the Revenant
Geplaatst:
Je moet de PC niet opendoen hoor, je kan met Everest Home Edition alles bekijken van je computer en als je het niet vindt mag je het log ook hier posten.

Dat had ik inmiddels ook geprobeerd. Ik had de corporate edition gedownload, wat hetzelfde resultaat oplevert, denk ik. Ik heb dan de bijbehorende drivers gedownload en het lukt weer niet.

Moet ik misschien nog iets anders doen met die drivers of zo? Ik heb er echt al meerdere gedownload en steeds krijg ik dezelfde malding als ik wil branden. Ik kom er gek van!

Wat bedoel je met het log?

Het zijn VIA/SG Unichrome Pro drivers. Ik ben redelijk zeker dat ik de juiste gedownload heb, maar kan iemand voor de zekerheid eens de link posten?

Merci!

Geplaatst:

In Everest kan je een log laten maken zodat je het hier kan posten.Dan kunnen we ook eens kijken om welke grafische kaart het hier precies gaat.

Klik bovenaan op de knop bericht. Klik dan op verder. Kies dan voor Hardware Rapport. Kies dan Zuiver tekst. Het log wordt nu aangemaakt. Klik op opslaan in bestand en kies een locatie (vb: het bureaublad) zodat je het makkelijk terugvindt.

Om het log hier te posten klik op meer opties. ga dan naar beneden tot je de knop beheer bijlage ziet. Klik op Bladeren en selecteer het bestand dat je net aangemaakt hebt. Daarna mag je het venster sluiten en staat het log in je bijlage van je bericht

Gast the Revenant
Geplaatst:
In Everest kan je een log laten maken zodat je het hier kan posten.Dan kunnen we ook eens kijken om welke grafische kaart het hier precies gaat.

Ziezo, alvast bedankt!

Welke videokaart heb ik?

Waar update ik hem?

Moet ik na het downloaden nog iets doen met het gedownloade mapje of gaat dat normaal gezien vanzelf?

Report - Log Everest.txt

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.