Ga naar inhoud

video filmpjes bekijken

Gast bettie

Aanbevolen berichten

Steeds als ik op een website videofilmpjes wil bekijken krijgg ik geen normaal beeld, maar een soort negatief beeld. Het heeft allelei kleuren, groen,rood,geel enz. Het geluid is wel goed. (ik heb het overigens niet bij you tube filmpjes bekijken

Ik gebruik media-player.

Zou het ermee te maken hebben dat ik misschien een ilegale windows heb? Een tijd geleden deed hij het trouwens wel steeds de media player!

Wie weet een oplossing. Ik ben maar een digibeetje van 63jr.

Hallo,

Ik snap er niks van. Heb op mijn vraag van gisteren antwoord gekregen maar het lukt me niet de video te bekijken op een normale manier.

Ik ben een digibeetje :(, dus graag een eenvoudige stap voor stap antwoord.

Daarmee wil ik niet zeggen dat het antwoord dat ik kreeg niet duidelijk was, maar hoe moet ik mediaplayer starten? Waar zit die? Ik krijg alleen het filmpje te zien op de website, ik klik op play en krijg alles in negatiefbeeld. Verder zie ik nergens rechtsboven : nu spelen, beeld, optie weergeven enz. te staan.

Of het ligt aan mijn leeftijd:) 64 of (grapje) en ik ben ook nog een Nederlander. Wel een die dicht bij België woont, n.l. Brabant Hi,hi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, misschien ben ik hardleers of begrijp je me niet helemaal.

Maar dit antwoord kreeg ik dus al , alleen ik weet dus niet hoe en waar ik uw bedoelde mediaplayer op mijn pc kan vinden? En bij die van mij daar staat nergens op of in: nu afspelen e.d. Ik heb op mijn pc XP professional. Nogmaals als ik naar de website ga waar ik het filmpje wil bekijken, krijg ik daar wel een videoschermpje wat ik dus kan openen en afspelen maar niet met normaal beeld. Hoe krijg ik dan op die website Mediaplayer of hoe moet ik de mediaplayer laten werken (gebruiken)om juist dat filmpje te kunnen zien?

Misschien ben ik erg ingewikkelde vraagsteller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Stegisoft,

Hartelijk dank voor je snelle reactie, maar het lijkt of de duvel er mee speelt :) ik kan de tekst jammergenoeg niet lezen, ook niet als ik de afbeelding vergroot. Sorry

Link naar reactie
Delen op andere sites

alleen op het antwoord dat je me 2 mailtjes geleden gaf . ik bedoel op het afbeeldinkje (bijgevoegde miniatuur)) dat in dat mailtje stond.Ook niet als ik er op klik en de afbeelding vergroot kan ik op de witte geopende menuutjes de tekst niet lezen.

Wat bedoel je trouwens met älle toepassing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja die kan ik goed lezen, is niks mis mee

---------- Post toegevoegd om 18:11 ---------- Vorige post was om 18:09 ----------

de mediaplayer die ik heb is van windows en ziet er volgens mij toch anders uit als de miniatuur-afbeelding die jij eerder stuurde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.