Ga naar inhoud

video filmpjes bekijken

Gast bettie

Aanbevolen berichten

ja het lukt me nu in ieder geval jouw bijgevoede mediaplayer te open als ik 2x achterelkaar op rechtermuis klik wordt de tekst goed leesbaar. Nu ga ik proberen of het lukt met mijn mediaplayer op mijn eigen pc.

Alvast hartelijk dank voor de genomen tijd en moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Stegisoft,

Ik heb gekeken welke mediaplayer ik heb.Het isd de mediaplayer classic. Er staat een rode3,blauwe2 en groene 1 op (321 dus). Als ik mijn pc aanzet staat hij als pictogrammetje afgebeeld als een open doosje met halfopen dekseltje. Als 1 er 2 x op klik krijg ik hem op mijn scherm.

Boven in de lichtgrijze balk staat: file view play navigate favorites help.

Dus iets anders als bij jouw (nu spelen ).

Als ik nu op een website een filmpje wil bekijken wat moet ik dan precies doen om dus het filmpje met mijn mediaplayer wel goed te laten functioneren?

Wat een domme vragensteller ben ik toch zul je wel denken. Maar toch nogmaals bedankt dat je zoveel geduld hebt met mij :). In het najaar gaat dit vragenstellertje toch maar eens een cursus volgen of boek kopen. Of, nu bedenk ik ineens dat ik op Seniorweb ook gratis een cursus op de computer kan volgen in mijn eigen tempo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bettie,

Ik zal eerst even zoeken naar mediaplayer classic en zal die dan downloaden en installeren. Zo kan ik dan zien hoe en wat.

Daarna zal ik u helpen.

Je stelt geen domme vragen. Ik heb respect voor mensen die ouder zijn en toch nog willen leren om met de computer om te gaan. Jij gaat tenminste met de tijd mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.