Ga naar inhoud

PC upgrade!

Aanbevolen berichten

Asus, Sapphire en XFX zijn goede merken. Nu de spellen van vandaag nemen 2 cores in gebruik. Dus een dual-core. Nu is natuurlijk een Quad-Core beter, maar de spellen kunnen maar 2 cores benutten. Maar daar zal wel snel verandering in komen. Met die shaders, tja, als je echt futureproof wil zijn zal je een dx11 kaart moeten aanschaffen. (en eventueel een core i7) Wachten op 10 september dus....

Link naar reactie
Delen op andere sites

het heeft echt geen zin om te wachten op een DX11 kaart, als je nu ziet zijn er nog maar een handjevol spelen die DX10 ondersteunen, gewoon een DX10 kaart nemen dus (ati 4890) en je kan lekker vooruit.

ik heb zelf een XFX 4890 black edition en die knalt echt alle games volaan op mijn 24" scherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kosten zou je moeten denken aan een 100 euro

moederbord zou ik echt even moeten gaan graven voor je

oja, voordat ik het vergeet!

schiet me net ineens te binnen dat je voeding niet zwaar genoeg gaat zijn om j nieuwe videokaart aan te kunnen.

ik raad je daarom aan om ook nog een fatsoenlijke voeding bij te nemen, 450 watt zou voldoende zijn, neem iets van antec, cooler master, corsair, be quiete

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.