Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Sinds kort heb ik een nieuwe internetmodem gekocht (d-link 320t) die stuurt het internet naar een splitter (d-link DES-1005D) die stuurt dan weer 1 kabel naar mijn kamer en 1 naar mijn broer.Alles werkte goed tot een week of 2 geleden . Mijn internet ging heel traag, als mijn broer zijn pc aanstond . Wij hebben adsl go .

Kan dit verholpen worden door de splitter te vervangen door een router ? Of is er een andere oplossing ?

alvast bedankt:grin:

BIG-BRO

-------- gepost via pm ----- even hier geplaatst door karel

Geplaatst:

het zou kunnen helpen, niet dat het nodig is, koop een router, maar vraag voor de waarborg, als het niet werkt dat je dan je geld kan terugkrijgen...

laat ons weten hoe het gaat

Geplaatst:

Kort nadat ik deze pm gestuurd was ,ging het als maar slechter tot ik niet meer op internet kon , ik heb dan zelf alles terug opnieuw ingesteld op de internetmodem . Maar kreeg nog steeds geen internet ook al stond erbij dat de modem kon connecten . Ik heb dan de modem beneden naast de telefoonkabel gezet samen met een kortere kabel , dan nog lukte het niet . Ik heb hem dan weer boven gezet , en raar maar waar alles werkte terug :o:D.

Als ik de eigelijke oplossing vind van dit probleem dan post ik het nog wel eens of ik laat het aan jullie weten .

Ik ga me misschien nog een router kopen .

:thx:

Geplaatst:

gelukkig dat het probleem zo simpel is opgelost :mrgreen:

-topic gesloten-

als je het echte probleem weet zeg het dan even dan word het topic weer geopend en kunt u het plaatsen.

yannick

  • 5 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.