Ga naar inhoud

Beeldschermresolutie wiondows xp

Aanbevolen berichten

Hallo, kan iemand mij helpen met volgend probleem:

Ik heb een laptop medion md 96500 diecik terug in koopstand hersteld heb omdat hij zo traag begon te worden. Nu doet zich echter het volgende voor:

ik heb een beeldresolutie van 800 bij 600 pixels met een kleurkwaliteit van (32 bits) Om een fatsoenlijk beeld te krijgen zou de resolutie moeten verhoogd worden naar 1280x1024 pixels. Ik kan dit doen maar zodra ik op toepassen klik krijg ik even een donker scherm waarna er an terug een beeldresolutie van van 800x600 pixels verschijnt. Volgens de probleemoplosser van windows zou ik dan via instellingen op het tapblad geavanceerd moeten gaan volgens naar beeldscherm en dan naar monitor,dit type monitor zou ik dan moeten aanklikken en eigenschappen kiezen, bij mij staat er standaardbeeldscherm en laat eigenschappen zich niet aanklikken. Bijgevolg kan ik dan ook niet verder

Is er iemand die mij een hint kan geven.

Dank bij voorbaat

Theo

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.