Ga naar inhoud

PC aankoop

Aanbevolen berichten

hmm, apart dan, bij die van mij zit 1 fan, nja dit is dan de special edition...

dan durf ik niet met zekerheid te zeggen of het past of niet, maar ik denk dat het NET moet lukken

Bij reviews zie ik dat het toch bij hem een probleem zorgde:

" If you are a potential user, then there is one issue that I must point out. If you mount both fans, you might find that one of them might foul one of the DDR3 DIMM slots ... it all depends on the motherboard you're using. Not a huge concern as one mounted fan is sufficient enough to cool the whole heatsink. "

Hangt dus af van moederbord tot moederbord

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb gehoort dat je met deze cpu cooler problemen kan hebben met het monteren op GigaByte moederbord:

CPU COOLER:

Prolimatech Megahalems: A New Player in the Town - Bjorn3D.com

regel waar ze het zeggen:

" We did have a small problem with our review sample where the LGA 1366 backplate did not align with our CPU mounting holes. After contacting Prolimatech, they promptly shipped the replacement unit to us via express shipping. The new mounting plate has no issues with our motherboard. "

Niet zelfde moederbord als mijne is model ouder, maar weet nu niet of het stukje zal passen of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, maar kheb een moederbord dat past met me CPU cooler.

Maar ik dacht om van 3D kaart eentje minder nemen kvind wat te veel geld :D

kzou deze nemen: EVGA GeForce GTX 285 1024 MB DDR3.

Chipset GeForce GTX 285

Geheugen 1024 MB

Type geheugen GDDR3

GPU snelheid 678 MHz

Geheugen snelheid 2560 MHz

Interface PCI-E x16

geen SLI ofzo gewoon 1.

Toch nog redelijk goed voor alle nieuwste games high te kunne draaien toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast [S]Darkness

Het geluid van de xfx is boven de 50% extreem hoog ik heb de kaart zelf al getest . het geluid was erg hoog gewoon andere koeler er op monteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.