Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou graag uw advies willen voor aankoop van PDA of zoiets want zelf heb ik geen ervaring mee.

De eisen:

1) Touchscreen bij voorkeur met vinger

2) Office en Access en meest belangrijkste kantoor programma's. eventueel achteraf installeren.

3) Voldoen grote teksten zodat ik zonder leesbril kan lezen want ik vergeet mijn leesbril weleens.

4) GPS – Eventueel Route achteraf installeren.

5) SMS

6) MMS

7) Vlot met hoofdcomputer mee kunnen werken.

8) Zeer goede trillingen bij alarm of SMS eventueel af te stellen.

9) Liefst draadloos

10) Kwaliteit en vlotte werking hecht ik heel veel belang aan.

11) Indien mogelijk om externe toestellen zoals high-tech koptelefoon aan te sluiten.

High-tech zien uit als gewone koptelefoon doch van een zeer dure type en draadloos die ik ook binnenkort zal kopen.

Geplaatst:

HTC is de winner :)

ben ik meer als anderhalf jaar mee tevreden geweest ( maar heb een iPhone 3G S gekregen van het werk :) )

heb eventueel mijn HTC P4350 tweedehands nog liggen, met alles erop en eraan :)

TomTom software erop, als je interesse hebt, mag je zeker even een PB sturen :)

mvg

m4TTi

Geplaatst:

htc is zeer goed prijzen zijn naar gelang je veel dingen wilt doen redelijk duur

HTC P4350 van u heeft een klein toetsenbord waar mijnheer niet naar op zoek is zo te horen ivm lees bril enzvoorts voor de rest denk ik dat jouw HTC P4350 best goed is voor mijnheer.

Geplaatst:

Steves1990,

Fraai toestel met goed referentie doch ik ben daar niks mee doen omdat er geen trilfunctie bij is. Maar voor de rest een uitstekend toestel. Voor dit toestel zou ik ook nog een gsm moeten kopen.

m4TTI,

als je HTC zou kiezen welke dan?

Geplaatst:

m4TTI,

als je HTC zou kiezen welke dan?

HTC Touch HD

een van de weinige die sterk aan een iPhone komt qua specificaties maar echt een heerlijk toestel om mee te werken!

mvg

m4TTi

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.