Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Komen er bij het aanklikken van deze 3 JAVA-items nog toetsen zichtbaar : "verwijderen", e.a. of is dat ook niet meer het geval ?

• Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

bij java 7 niet is het [verwijderen]

bij java 6.14 gewoon [verwijderen]

en bij java JDK 6.14 [wijzigen] en [verwijderen] als ik die wil wijzigen moet ik wel naar de map van jdk1.6.0_14 gaan en die heb ik niet :s

Geplaatst:

OK, dat is héél duidelijk :-)

Proberen met een omwegje dan : download CCleaner.

Kies "gereedschap" -> "deïnstalleer programma's" ... en kijk of je de JAVA's daar kan verwijderen.

Geplaatst:

Opnieuw CCleaner dan : maar nu het register volledig opruimen ... en daarna maar weer proberen of download van 6 u 14 mogelijk is (dat zou de overbodige resten toch allemaal moeten verwijderd hebben)

Geplaatst:

Klik in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.