Ga naar inhoud

[OPGELOST] self starter probbeem (telenet)

denTony

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Gisteren had ik omtrent mijn abonnement wijzigen een topic geopend die goed afgelopen is en ik heb gisteren mijn abonnement van mijn express digipack naar een diamondshake+ gewijzigd en daarna mijn self starter box en hd digicorder gaan ophalen maar zit nu met een ander probleempje.

Het is namelijk zo dat ik die hd digicorder zet in plaats van mijn oude digicorder maar die hd digicorder moet opnieuw geactiveerd worden zodat die interactief kan gebruikt worden. Nu staat er in al die boekjes dat ze meegeven en ook in het filmpje dat telenet zelf maakte op hun site dat je dit op 2 manieren kan doen: via de pc (blijkbaar het eenvoudigst) en via de digicorder zelf. Maar zowel bij de pc als de digicorder lukt mij dit niet: via de pc zou er als ik inlogd ben, links in het menu moeten staan: self starter activatie maar dit staat er bij mij niet en ook via de digicorder waar bij instellingen self starter zou moeten staan, vind ik hier ook niks van.

Iemand enig idee wat ik nu moet of kan doen?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.