Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een acer aspire 6530 en zou graag hieraan een projector en een 19'' monitor aansluiten en met het programma ultramon 1 doorlopend scherm te maken van deze 2 beeldschermen zodat ik van het geprojecteerde scherm dingen kan verslepen naar de 19'' monitor..

Het probleem is dat mijn laptop slechts 2 beeldschermen ondersteunt (ATI mobility radeon HD 3650) ook heeft mijn pc slechts 1 vga ingang.

Ik dacht dus een VGA-Splitter 2-Port te kopen zodat het probleem van een tekort aan vga ingangen al is opgelost maar ik ben niet zeker of zo'n splitter mijn eerder genoemde idee kan verwezenlijken.

Dan is er ook nog het probleem dat ik slechts 2 schermen kan gebruiken met deze pc, is er een manier om je laptop scherm uit te schakelen en het 19'' scherm in de plaats te gebruiken?

alvast bedankt voor het lezen :ciao:

Geplaatst:

bedankt voor het snelle anwoord

Dit ziet er iets handig uit maar als ik dit zou kopen heb je dan nog extra software ofzo nodig of zorgt dit product voor alles?

(blijft het probleem niet bestaan dat mijn grafische kaart maar 2 schermen ondersteunt?)

Geplaatst:

Onderaan op deze pagina vindt je een vergelijking tussen de 3 verschillende types. Bij de Analoge hebt u 2 VGA uitgangen en bij de digital edition hebt u 2 DVI-poorten. Wat u kiest is dus afhankelijk van u Scherm en projector

Geplaatst:

Eigenlijk een moeilijk keuze:

Support for Clone Mode

Zoiets is handig met bijvoorbeeld photoshop.

Photoshop neemt eigenlijk veel plaats.

je kan bij 2 schermen een deel daar houden en een deel op de andere scherm.

Maar de hele photoshop ziet je wel op beiden schermen.

Misschien ook geschikt om met 2 geprojecteerde scherm te werken.

DisplayPort hebt je uiteraard nodig voor video en geluid. = Tegenstaander van HMDI

Dus denk ik dat de keuze vlug gemaakt is

Matrox DualHead2Go

DP Edition

DP Edition

Ik wil wel dit duidelijk zijn dat dit een advies is op basis van gegevens doch zelf heb ik geen enkel ervaring wat u wilt doen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.