Ga naar inhoud

CA anti virus

Edith

Aanbevolen berichten

Ik heb net een nieuwe computer met (voor mij nieuw) Vista. Ik heb al 9 jaar een abonnement op myetrust antivirus van CA. Ik heb nu een Vista64 compatible gedownload Als ik dit installeer en ik moet herstarten, dan begint het probleem, want mijn PC herstart niet meer. Dit kan ik zelf oplossen.

Maar ik kan met geen mogelijkheid de antivirus software installeren en Vista werkend houden. Wie heeft een oplossing of hetzelfde probleem?

Alvast bedankt. gr.Edith

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees eens hier

Knowledge Document - Unicenter ServicePlus Knowledge Tools

Het is helemaal niet geschikt voor Vista 64 bits.

Start de computer op

druk de hele tijd op F8

kies veilig modus zonder netwerkverbinding.

Indien je keuze hebt op te loggen dan administrator kiezen.

Ga naar start

Configuratiescherm

Kies programma

Verwijdert die antivirus

Start de computer weer op.

Druk de hele tijd op F8 met netwerkverbinding

Download dit:

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Start de computer weer op:

Download

TrendSecure | TrendMicro HijackThis Overview

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Zet hier dat logje aan je volgende bericht.

Bij Vista moet je eerst met rechterknopmuis klikken op Hijackthis en run as administrator.

Dan zal Kape u nog verder moeten helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.