Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hey,

ik dacht er aan world of warcraft te kopen, maar heb wel een vraagje. kan ik met 1 internet verbinding en 1 WoW acount op 2 pc's spelen zo kan ik de prijs delen met mijn broer? kunnen we dan ook op hetzelfde tijdstip spelen?

alvast bedankt

Geplaatst:

ik denk het ook niet. je zult 2 accounts nodig hebben want met twee met hetzelfde account speel je samen op 1 spel. om zeker te zijn vraag ik het straks eens na bij mijn zoon, een kenner.

groeten, bart

Geplaatst:

The master of WOW has spoken.

Wat dus wel mogelijk is met WOW:

1.Je installeert het spel op verschillende pc's

2.je maakt 1 account aan waarvoor je betaald.

3.in het spel maak je verschillende personages aan

4.de verschillende deelnemers loggen in op hetzelfde account en spelen met elk eenander personage.

Dit aldus mijn zoon.

Geplaatst:
2.je maakt 1 account aan waarvoor je betaald.

3.in het spel maak je verschillende personages aan

4.de verschillende deelnemers loggen in op hetzelfde account en spelen met elk eenander personage.

nope, je kan maar met één character online zijn van één account, anders zou er toch massive gefarmt worden lol:)

Dikken zegt dat dit wel kan. Op hetzelfde account met een ander personage (ander character).

Johanus zegt dat je met 1 personage kan met 1 account.

Ik heb dit even na gevraagd bij een vriend van mij die ook WoW speelt, hij zegt dat dit ook niet kan.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.