Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo

Ik heb via internet een nieuwe grafische kaart bestelt, een sapphire radeon hd 4870 van 1gb. Deze kaart komt ter vervanging van de nvidia geforce 9800gt die kapot ging. Ik heb voor het ogenblik een 450watt voeding zitten en deze kon perfect de 9800gt draaiende houden, maar zal dit ook zo zijn voor de nieuwe kaart? Er zou een 500 watt voeding nodig zijn maar dit was bij de 9800gt ook niet echt nodig.

In mijn pc zitten: één dvd brander en 2 sata harde schijven van seagate. Mijn processor is een amd athlon 64 x2 4600+. verder zitten er geen kaarten op het moederbord (foxconn A6VMX). Is het echt nodig om een 500 watt voeding aan te schaffen of trekt hij het zo ook wel.

Bedankt op voorhand

Geplaatst:

ik heb er mijn twijfels over.

maar gezien hij je 9800 ook kon houden zie ik niet in waarom hij de 4870 niet aan zou kunnen.

overigens, heb je die kapotte 9800gt nog?

Geplaatst:

Neen ik heb deze teruggezonden naar pixmania en dan hebben zij gewoon 140 euro gegeven in een 'spaarpotje' zodat ik een nieuwe kon kopen (bij hen natuurlijk).

Vanwaar overigens de interesse in een kapotte kaart? Daar ben je niet veel mee hoor ;-)

Geplaatst:

Jammer dat ik je niet verder kan helpen, defecte kaarten gaan bij mij meteen de deur uit dus ik heb er geen meer liggen.

Van de voeding zal ik het wel merken waarschijnlijk als deze niet zwaar genoeg is.

In ieder geval bedankt voor de info.

Hier mag een slotje op

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.