Ga naar inhoud

camcorder opnamen zetten op dvd (via pc of kleine dvd)

tobikess

Aanbevolen berichten

Ik heb opnames gemaakt met een sony camcorder (hier zit een kleine dvd in). Nu deed ik voorheen de camera aansluiten op de tv en mbv dvd-recorder de opnames zetten op een dvd. Nu ben ik deze kabel kwijt en kan ik niets meer doen met de nieuwe opnames. Nu stond er op de site van Sony dat ik de map van de (kleine)dvd "video_ts" moest kopieren op mijn bureaublad en deze hernoemen. Dit heb ik gedaan. Hoe krijg ik ze echter nu gebrand op een gewone dvd?

Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dit doe, dan heb ik maar 1 dvd-opnamedisc op een grote dvd. Ik zou graag meerdere opname-discs op een grote dvd willen zetten (anders heb ik maar 30 minuten op een grote dvd). Is dit ook mogelijk? Is het eventueel ook mogelijk om maar een deel van de opname op een grote dvd te branden? of moet het als 1 geheel erop gezet worden?

Is Ashampoo een goed programma hiervoor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou wel een beetje gek zijn om 30 minuten film op een dvd te zetten.

Op een dvd kan zowat 2 uur film op.

Ashampoo is daar niet voor geschikt als oplossing en ook andere brand software ook niet.

Ik zal dat even moeten zoeken maar wat u zoek is dit:

Klik op film 1 en film 1 begint -- klik of film 2 en film 2 begint.

Klopt dat?

Of wilt je alle films in één geheel vertonen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Windows Vista zit een programma voor DVD's te maken, maar ik denk niet dat dit in elke versie zit. Ik heb het programma zelf nog niet geopend. Het zou kunnen dat je een bestand van de map video_TS moet aanduiden en dat het programma dan de DVD er in zet. Ik heb thuis zo een programma van sonic, maar dit bestaat niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou wel een beetje gek zijn om 30 minuten film op een dvd te zetten.

Op een dvd kan zowat 2 uur film op.

Ashampoo is daar niet voor geschikt als oplossing en ook andere brand software ook niet.

Ik zal dat even moeten zoeken maar wat u zoek is dit:

Klik op film 1 en film 1 begint -- klik of film 2 en film 2 begint.

Klopt dat?

Of wilt je alle films in één geheel vertonen.

de optie van klikken op een film is perfect - dan weet je namelijk ook nog wat het is.

---------- Post toegevoegd om 07:16 ---------- Vorige post was om 07:13 ----------

In Windows Vista zit een programma voor DVD's te maken, maar ik denk niet dat dit in elke versie zit. Ik heb het programma zelf nog niet geopend. Het zou kunnen dat je een bestand van de map video_TS moet aanduiden en dat het programma dan de DVD er in zet. Ik heb thuis zo een programma van sonic, maar dit bestaat niet meer.

welk bestand in de map zou je dan moeten aanduiden? Jammer dan het programmavan Sonic er niet meer is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
Dat kan ik zo momenteel niet zeggen, want ben op vakantie, maar als ik terug ben zal ik eens kijken.

sorry dat ik via deze button reageer - maar ik weet niet zo goed hoe ik deze vraag moet "updaten". Ik weet namelijk nog steeds niet hoe ik meerdere kleine dvd'tjes op 1 grote dvd kan branden. Ik hoop dat je me nog kan helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.