Ga naar inhoud

[OPGELOST] Java in Vista

Darthia

Aanbevolen berichten

ik was laatst aan het proberen een site te checken, www.routenet.nl, en wou even een route uitzoeken, logisch.nou wou ik dus op "plan route"drukken.. maar er gebeurt niets.. en dat hebi kw el eens vaker dat ik dus geen reactie krijg.ligt dit aan java script? of aan vista.. of aan mezelf ? ikkan bijvoorbeeld als ik op zo'n smilie hiernaast druk, die ook niet hier bij mn tekst krijgen..hellupppp ,groetjes

HET ANTWOORD WERD GEGEVEN HIER:

http://www.pc-helpforum.be/showpost.php?p=17583&postcount=5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast kimirulezz

heeft u de laatste updates van java geinstalleerd ?

vista kan voor zover ik weet wel goed omgaan met java.

probeer via de java site de laatste versie te downloaden.

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

owmaar door het vernieuwen van flash kan ik ondertussen wel weer smilies hier plaatsen dat dan weer wel .

maar google en tmf en zulke sites gaan allemaal wel, maar iets zorgt er voor dat ik niet naar de efteling kan kijken haha.

java is recent, en flash ook, waar kan het nog meer aan liggen?

ik heb Gdata als security

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast kimirulezz

probeer de popupblokkering uit te schakelen.

herstel de standaard internet instellingen. (of zet alle veiligheid en privacy op 'normaal')

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 5 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Windows - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.