Ga naar inhoud

outlook expres 6

spipert

Aanbevolen berichten

ik heb een laptop met xp en een tijd geleden werd hij enorm traag,was niet meer te doen , dus laptop weggedaan voor nazicht, komt terug met versi in het engels, terug om versie in het nederlands te hebben, maar als ik nu mn e mail open van outlook komt er eerst een vakje dat ik het wachtwoord moet ingeven , geef het wachtw. in maar komt weer terug met zelfde melding, in menu extra eigenschappen kun je wachtw.onthouden uit of aan vinken , nieuw wachtw.ingegeven maar dit werkt niet, krijg steeds dezelfde melding ,nu is mn vraag hoe moet ik het wachtw.veranderen

dank bij voorbaat

ik hoop dat dit het vakje is voor een vraag te stellen want hierboven staat discussie starten

ik wist niet dat dit alleen maar de inkomende mail betreft,maar ik kan inderdaad een mail verzenden ,heb de mail gelezen die ik kreeg en heb de papieren van belgacom er bij genomen om eerste mailbox te configureren de gebruikersnaam in menu extra is juist pop.skynet.be en relay.skynet.be ook,maar als ik dan bij server het paswoord uitvink paswoord verwijder terug aanvink en paswoord terug ingeef dat op de papieren staat krijg ik als ik outlook open weer het vakje dat het paswoord vraagd , vul hetzelfde in als bij de server en enkele seconden later weer dezelfde fout

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open Outlook express.

Ga naar extra

Daar kan u account instellen.

Want de wachtwoord heeft te maken met afhalen van uw e-mails.

Bij telenet is dat

Gebruikersnaam die je kreeg = klantnummer

Wachtwoord die je kreeg

POP3 = in.telenet.be

SMTP = uit.telenet.be

Bij Belgacom

Gebruikersnaam die je kreeg

Wachtwoord die je kreeg

POP3 = pop.skynet.be

SMTP = relay.skynet.be

Andere provider heb ik ook hoe je moet instellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.