Ga naar inhoud

Help

velaro

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik heb vandaag een PC die ik het laatst in april heb gebruikt terug aangezet en hij start niet meer op. Eerst krijg ik het bekende scherm 'windows normaal opstarten','laatst bekende juiste configuratie', enz. De Windows-installatie cd heb ik niet meer.

Van een andere computer heb ik wel nog een cd, maar dit is niet Windows XP, maar Windows XP Media Center. Kan ik met die cd Media Center installeren op die computer? Het is een recovery cd van Fujitsu Siemens, en de computer is van een ander merk. Maar volgens mij is dat gewoon een installatie cd dus kan ik die gebruiken om de computer weer te laten opstarten? (formatteren + nieuwe windows

Link naar reactie
Delen op andere sites

Recovery cd kan je niet op een andere computer installeren.

De reden ervan is dat de samenstelling van die andere computer niet overeenkomt met de recovery cd.

Ik heb het dan toch geprobeerd en het is gelukt op die computer. Blijkbaar werkt dat op alle pc's. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.