Ga naar inhoud

Zeer trage draadloze internetverbinding

Veecee

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen is mijn draadloos internet dramatisch traag geworden. Het heeft een kleine 2 jaar zonder enkel probleem gewerkt.

Ik heb een 20Mb/1Mb down/up-abbonnement, en een Davolink router en werk met Vista Home-edition.

Ik heb e.e.a. al gescand met AVG, Spybot, Adware, Spywareblaster, HitmanPro. Geen enkel schokkend resultaat.

Bijgaand mijn behaalde snelheden via speedtest.nl

download: 91kbps

upload: 26kbps

connection: 47 conn/min

ping nl: 36ms

Ik voeg een hijackthis-logje bij. Hopelijk geeft dit voldoende info. Iemand suggesties voor een oplossing?

-edit- Ter aanvulling: ook reset van router heeft geen effect. Er is recent geen software door mij geinstalleerd. Systeemherstel geeft geen verbetering.

hijackthis.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, ok. Dat is aan de andere kant weer geruststellend.

Ik ben weer een stapje verder, wellicht bij de oplossing. Ik ben van kanaal geswitcht in de router; van 11 naar 4. Speedtest geeft ineens veel betere cijfers:

6614/167 kbps down/up; 639 conn/min; ping 36ms. Zijn dit waarden die ik normaal gesproken mag verwachten bij de genoemde abonnementssnelheden?? Het werkt vooralsnog in ieder geval weer een stuk sneller. Even kijken of dat de rest van de dag ook zo blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.