Ga naar inhoud

voeding defect?

Aanbevolen berichten

Ik heb een samengestelde computer bestaande uit:

Mb: msi p35 neo-combo

Processor: intel core 2 duo e8500

Memory: 2x2G intern van ocz

Voeding/kast: Arctic Cooling Silentium T3 eco 80 (550 W)

Vista geinstalleerd, loopt als een razende, maar als ik de Vista updates will installeren lukt dit niet bij alle updates, hij wil gewoon niet alles installeren. Vaak crashed de computer als geheel en ik krijg vaak BSODs die lijken te wijzen op voedingproblemen (een ICT maat van mij beweert hetzelfde).

De voeding heeft voldoende vermogen om alles te draaien (ik heb een laf videokaartje), en geheugenkaartjes werken ook naar behoren.

Mijn vraag nu is meerledig:

Hoe kan ik nagaan of de fout inderdaad bij in de voeding ligt (is hier software voor/kun je 'm doormeten)?

Is het raadzaam om 'm te laten repareren (hij werkt immers deels)?

Waar kan ik dat dan het beste laten doen?

Bij voorbaat dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet vrij zeker dat het iets hardwarematigs is, waar kan het denk je dan aan liggen? alle drivers zijn correct geinstalleerd. ik heb alleen mijn bios niet geflashed, maar daar ben ik een beetje huiverig voor. Echter, zonder dat moet het systeem toch ook werken?

Kan het ook nog zijn dat de losse onderdelen waaruit mijn pc is opgebouwd, niet compatibel zijn?

Bedankt voor de hulp so far

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.