Ga naar inhoud

invoegtoepassingen IE 8

krisfrans

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds de installatie van een update van mijn Norton 360 beveiligingspakket voor dat ik de volgende boodschap heb in Internet Explorer (bovenaan tussen pagina en balken):

Kan een van de invoegtoepassingen voor deze website niet uitvoeren. Controleer de beveiligingsinstellingen in Internetopties op mogelijke conflicten.

Ik vermoed dus dat het ligt aan mijn nieuwe pakket, alleen weet ik niet waar ik moet gaan zoeken om het probleem op te lossen. Vroeger kwam hij voor invoegtoepassingen vragen of ik het wou installeren. Nu dus niets meer.

Ik heb reeds geprobeert in IE8 bij Beveiliging in Internetopties alle ActiveX elementen in te schakelen en beveiligingsniveau normaal maar dit werkt dus niet. Dan komt hij zeggen dat ik helemaal niet veilig ben en wilt hij dit herstellen. Na het herstelt te hebben kom ik terug in de eerste boodschap terecht.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.