Ga naar inhoud

Error 0xd000000d

demunterlucas

Aanbevolen berichten

Op 9 juli was mijn nieuwe desktop (Acer Aspire M7720) eindelijk binnen bij Krëfel.

Na het in orde maken van al de installaties, updates etc ging ik enkele spelletjes proberen. Blijkbaar was er een groot probleem, want na +/- 5 minuten spelen schakelde mijn PC volledig uit. Hij liep niet vast of gaf geen blauw scherm maar hij ging gewoon helemaal uit. Na heel wat geklungel bij het trachten te contacteren van Acer's technische dienst kreeg ik te horen dat een deel van mijn hardware overhit raakt en dat dit de crashes veroorzaakt. Daar ging mijn PC dan terug naar de Acer-fabriek in Nederland voor 2 weken lang.

Gisteren komt hij dus terug toe. Dit staat als diagnose in een meegeleverde brief:

Preloaded your system. Strest your hardware 100% for over an hour but no auto shutdown appeared. Please use your pc in an open space, make sure that your system gets enough air.

Oké, dacht ik, alles goed en wel. Tot wanneer ik met de recovery begon, bij de eerste keer opstarten. Na +/- 5 minuten krijg ik een foutmelding genaamd 0xd000000d en heb ik als enige mogelijkheid "opnieuw opstarten". Dit probeerde ik dan ook 3 keer maar zonder resultaat.

Ik heb een "Blank recovery DVD" gekregen toen ik de PC kocht, misschien ligt het hieraan? Zo ja, op wel moment van het recoveryproces gebruik ik die dan? Zo nee, wat doe ik dan wel? Mijn PC opnieuw opsturen?

Alvast bedankt,

Lucas

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.