Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb mijn pc op de normale manier afgelsoten als altijd, via het startmenu. maar toen ik hem de volgende dag weer wilde aanzetten met de drukknop aan de voorkant, ook zoals altijd, gebeurde er niets! mijn pc gaat niet meer aan! ik heb de stekker eruit en erin gedaan, de achterkan aan/uit schakelaar gedaan, maar er gebeurd niets. ik ben heel bang dat er gegevens verloren gaan. wat kan dit zijn?

:hmmmm2:

Geplaatst:

Gegevens zullen heel waarschijnlijk niet verloren gaan.

Grote kans dat de voeding niet werkt of dat er iets stuk is van de moederbord.

Ik zou naar de computerwinkel gaan als je zelf niet kan herstellen.

Zij kunnen dat meten.

Geplaatst:

Je harde schijf zal zeker intact blijven, de kans dat je gegevens verliest is ZEER, ZEER klein. Tenzij een computerwinkel windows-herinstalleert op de schijf waar je gegevens staan. Dan wordt alles (een klein beetje) gewist. Dit kan je gemakkelijk terughalen met een recovery-programma, maar is niet aan te raden. Als je dus naar de pc-boer gaat, zeg dan wel duidelijk dat je geen data kwijt wil, en dat je een back-up van al je data wilt hebben.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.