Ga naar inhoud

Zo goed als niets reageert nog ....


syrietje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Ik ben nieuw op dit forum maar heb al veel goeds hierover gehoord. Ik ben een leek op computer gebruik en dat is ook de oorzaak dat mijn laptop niet meer werkt. Ik veronderstel dat ik dingen verwijderd heb die absoluut niet mochten verwijderd worden want ik kan zo goed als niets meer openkrijgen. Ik kan mijn hotmailpagina niet meer bereiken met de gewone link, en vele andere programma's waar ik ben geregistreerd (bv Belgacom, Nokia, Mobistar, facebook, enz) reageren niet op mijn inloggen. en Media Player kan ik bv niet meer downloaden want na einde geeft hij foutmelding, enz. Ook de zoekfunctie en de help/ondersteuning is blanco (start). Dus een ware nachtmerrie !!!! Wat zou het kosten als ik mijn laptop volledig laat nazien in een computerwinkel want ik vrees dat dit de enige m ogelijkheid is. Tenzij misschien iemand van jullie gouden raad heeft ... ?? Is er kans dat ik bv al mijn foto's e.d. kwijt ben als ik de laptop laat opkuisen ? Met dank voor een eventuele reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou al voorbereiden doen.

Maak een back-up van al uw data, want moest het zijn dat u toch naar de computerwinkel moet dan is de kans groot dat ze uw foto verwijderen enz.

Maar u kan dit nu doen en dan zal Kape die hier een specialist is uw log nakijken.

Download

TrendSecure | TrendMicro HijackThis Overview

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Zet hier dat logje aan je volgende bericht.

Bij Vista moet je eerst met rechterknopmuis klikken op Hijackthis en run as administrator.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor uw antwoord.Ik heb dus die HJT gedownload, dan geklikt op "do a systemscan ...." en dat is dan gebeurd, maar wat bedoelt u nu met dat logje hier zetten ? Moet ik dan kopiëren ?? of is dit onderstaande voldoende ?Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2Scan saved at 10:30:22, on 2/08/2009Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)Boot mode: Normal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enigste dat ik vind is "meer opties" hieronder. Als ik daar op klik vind ik nergens "beheer bijlagen" noch "bladeren". Er staat wel iets van bijlagen toevoegen, maar dat kan ik niet aanvinken of op klikken.Ik vind ergens "sti-log" in kladboek. Is het dat hetgeen ik moet toevoegen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, hetgeen u mij als voorbeeld stuurde, dat had ik dus verwacht te vinden nadat ik "meer opties" had gedaan. Ik had het wel begrepen hoor, maar ik blijf herhalen dat bij mij NIET de mogelijkheid er staat om ook maar iets te doen bij "beheer bijlagen" ! Bij mij staat dit : " Geldige bestandsextensies: bmp doc dot gif jpe jpeg jpg log pdf png pps ppt psd rar txt xls zip " en ik kan ECHT niet bladeren en downloaden !!!Er is iets helemaal verkeerd gelopen. Ik kijk bv naar mijn D-schijf en is dat normaal dat daar staat : O beschikbaar O gebruikt ? Mijn muziek kan ik ook al niet meer openen. En zoals ik al eerder zei, Belgacom reageert niet op mijn inloggen !!!! Dus morgen maar naar een winkel gaan om alles opnieuw te laten rechtzetten ??? Aan hoeveel euro's kan ik mij minimum verwachten voor zo'n grote herstelbeurt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijk te zeggen wat het kost maar ik denk zowat 60 euro.

Je kan ook zo doen:

Je downloaden bij iemand anders de bovenstaande download.

Installeert het daar en dan naar de map gaan.

Kopieer enkel HijackThis.exe op een usb-stick

Dan naar uw computer en klik je op de usb-stick op HijackThis.exe

daarna krijgt u een log.

Opslaan op de usb stick

Ga dan terug naar de andere computer en upload het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.