Ga naar inhoud

Startpagina kwijt?

Gast bettie

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb vanmiddag iets gratis gedownload en nu krijg ik niet meer mijn gewone startpagina terug, maar iets van ASK. Hoe komt dit?

Wat moet ik doen om weer de oude vertrouwde startpagina terug te krijgen en geen last meer te hebben van ASk beginpagina.

Ik heb wel eens gehoord dat je het weer in je oude vertrouwde terug kan brengen zoals het op de eerdere datum was, maar ik weet niet meer hoe.

Trouwens mijn eerdere vraag op dit forum heb ik nog niet helemaal beantwoord geskregen betr. Windows mediaplayer.:pcguru: (digibeetje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor het antwoord. Maar ik was gisteren nog even na aan het denken en dachtt toen ineens aan systeemherstel. Dat heb ik toen geprobeerd en dat werkte.

Maar in het antwoord van U schrijf je dat ik iets moet downloaden. Misschien is dat wel verstandig voor een volgende keer? Wat kun je daar mee doen? Hetzelfde als systeemherstel? Anders is het natuurlijk dubbelop voor mijn pc..

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.