Ga naar inhoud

Email verzenden naar ca. 800 personen

Yuricopper

Aanbevolen berichten

Ik heb een internetbedrijfje in quiltstoffen en geef maandelijks een nieuwsbrief uit.

Inmiddels heb ik een geregistreerd aantal lezeressen van 786 personen.

Hierdoor ontstaat er een probleem met het versturen van de nieuwsbrief.

Bijvoorbeeld personen met een @home account krijgen mijn nieuwsbrief niet. Op de een of andere manier wordt deze geweigerd.

De geadresseerden zet ik bij Bcc:

Heeft iemand een oplossing.

Ik werk met Outlook Express 6.

Groet,

Magda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een aantal providers bekijken een mail gericht aan dergelijk hoog aantal bestemmelingen gewoon als SPAM ... en blokkeren dan ook de verzending ervan. Wil je dit omzeilen met OE6 dan zal je in kleinere groepen moeten verzenden. 100 bestemmelingen per mail is dan een absoluut maximum (en dan hangt het nog af van de provider of ze dit accepteren of niet). Maar dit kan je alvast proberen. Of natuurlijk alle bestemmelingen van @home in een aparte groep zetten en dan bekijken of ze de nieuwsbrief wel ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, deze oplossing had ik ook al gevonden.

Naar @home kun je er maar ca 15 tegelijk versturen.

Maar dat was niet wat ik zocht. Ik was benieuwd of iemand een oplossing had om dit probleem te omzeilen. Iets waardoor de nieuwsbrief niet als SPAM wordt aangemerkt.

Ieder geval alvast bedankt.

Groet,

Magda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je met een database werkt voor je website kan je de mailadressen er uit halen.

En dan ik kladbord bewerken en zo mails versturen langs bcc anders zien ze elkaar mailadres.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.