Ga naar inhoud

Vista windows mail

Eduard

Aanbevolen berichten

Gast kimirulezz

Misschien ligt het aan uw virusscanner, dat die eerst alles scant voor u wat kunt plaatsen, openen.

Zet eens tijdelijk uw virusscanner uit en probeer dan eens te emailen met bijlagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:pBeste Kimirulezz, wow dat was een vlugge reactie;bedankt! Ik heb mijn AVG free uitgeschakeld zonder resultaat. Toevallig heeft dit programma een automatische scan uitgevoerd deze morgen. Resultaat: één virus in de vault nl trojan SHeur. Problemen in postvak in en alles dat met windows mail te maken heeft blijven echter.:( Tweede scan uitgevoerd geen virus meer. Kan voornoemd virus aan de basis liggen van het probleem? Zo ja wat te doen? Hartelijk dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kimirulezz, zoals voorgesteld Adaware laten scannen. Twee privacy points gevonden en verwijderd. Spybot kan niet downgeload worden (weigering interne beveiliging). Voorlopig is de situatie zo: ik ga naar postvak in en laat het gewoonweg ongeveer twee minuten staan. Daarna kan ik terug werken zonder problemen.:o:confused: Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Beste medeleden, bedankt voor al de suggesties. Het probleem is nu opgelost door de pc opnieuw te formateren. Veronderstelt word dat het probleem onstaan is door het downloaden van het programma incredimail(bij gebrek aan een andere verklaring). Nogmaals bedankt aan allen.:D Eduard

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.