Ga naar inhoud

Kan drivers video kaart niet installeren

bakkertie2

Aanbevolen berichten

eens zien wat we hier hebben.

zorg ten eerste dat je de oude drivers van je voorgaande videokaart hebt verwijderd als die er in heeft gezeten.

zorg dan dat alle stekkers goed aangesloten zitten, ook aan de binnenkant.

wat ik dan ook direct wil weten, wat voor een voeding heb je? hoeveel watt is deze en als je het kan zien op de sticker graag het aantal amperes dat hij levert over de 12volt lijnen.

als je het scherm aansluit op de videokaart zal je altijd wel beeld krijgen als hij goed is aangesloten, dit omdat hij wel beeld doorgeeft, maar de driver zorgt er uiteindelijk voor dat hij zijn echte kracht kan benutten.

en iets persoonlijks, als ik zelf nieuwe hardware plaats dan herinstalleerd ik altijd heel mijn pc, maar dat is iets wat ik zelf dan liever doe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit al geprobeerd?

eens zien wat we hier hebben.

zorg ten eerste dat je de oude drivers van je voorgaande videokaart hebt verwijderd als die er in heeft gezeten.

zorg dan dat alle stekkers goed aangesloten zitten, ook aan de binnenkant.

wat ik dan ook direct wil weten, wat voor een voeding heb je? hoeveel watt is deze en als je het kan zien op de sticker graag het aantal amperes dat hij levert over de 12volt lijnen.

als je het scherm aansluit op de videokaart zal je altijd wel beeld krijgen als hij goed is aangesloten, dit omdat hij wel beeld doorgeeft, maar de driver zorgt er uiteindelijk voor dat hij zijn echte kracht kan benutten.

en iets persoonlijks, als ik zelf nieuwe hardware plaats dan herinstalleerd ik altijd heel mijn pc, maar dat is iets wat ik zelf dan liever doe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.