Ga naar inhoud

synchronisatie problemen met iPod

Mister Goose

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb synchronisatie problemen met zowel iPod shuffel als iPod Nano op XP-ultimate SP3 (van Pliek) met Itunes 8.

Op twee onafhankelijke computers met bovengenoemde configuratie komen exact de zelfde problemen voor. Drivers vervangen help niet, geeft aan dat de juiste driver geinstalleerd is, na deïnstalatie word ook de zelfde driver weer gesinstallerd.

Omschrijving probleem:

Als ik de iPod aansluit op de computer wordt hij direct gevonden en vind de synchronisatie plaats, tot dusver lijkt alles goed te werken! echter als ik daarna wijzigingen op mijn aangesloten iPod wil uitvoeren bv een muziek track toevoegen of de instelling zodanig wil veranderen dat de iPod synchroniseert met mijn eigen afspeellijst gaat het mis en kan itunes plotseling niet meer met de aangesloten iPod communiceren. Let wel, de aangesloten iPod staat nog steeds als aangesloten vermeld in itunes, alleen hij wil niet meer synchroniseren je ziet dan ook geen reactie en de boel lijkt een tijdje vast te staan. (bij de iPod nano komt naar verloop van tijd de mededeling "Kan schijf niet vinden")

Als ik in “deze computer” de hardwareprofielen bekijk kan ik op de betreffende USB 2.0 poort de aangesloten iPod vinden en word er aangegeven dat alles goed zou werken.

De iPod af een weer aankoppelen werk normaal het probleem ontstaat na de eerste synchronisatie bij het aankoppelen.

Op een derde computer met XP-pro SP2 en ook Itunes 8 werkt alles normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.