Ga naar inhoud

safatjeuh

Aanbevolen berichten

Hej allemaal ık wıl iets vragen over dıt film :The breastford wives

Ik zoek van dıt fılm ondertıtel van nederlands of turks....ze praten engels ofzo ın dıe film maar ık versta nıet dus....

En kunnen jullıe me helpen voor nederlands of turkse ondertitel van deze film...:-)

Alvast Bedankt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via google vind ik geen website waar ik die film kan bekijken. Geef me de link eens. Nogmaals, volgens mij is het niet mogelijk om ondertiteling te plaatsen in een film die je via internet bekijkt. (je kan natuurlijk altijd de ondertitels afprinten en aflezen terwijl je naar de film kijkt, maar handig is anders. :D)

Jürgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderaan tıs wel een 18+film

Zo ver was ik ook al :-). Ik zie geen mogelijkheid om hier ondertiteling op te krijgen.

Blijft de vraag of dit wel legaal is natuurlijk?;-) Ik denk alvast van niet, tenzij deze website de rechten heeft verworven om de film gratis te verspreiden. Mijn Turks is niet goed genoeg om dit ergens te kunnen lezen op die website.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.