Ga naar inhoud

[OPGELOST] Beeldscherinstellingen verkeerd ingesteld

Repins

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb pas mijn pc verplaatst naar een andere plaats.

Bij het opstarten zag ik dat mijn beeldscherminstellingen niet optimaal waren.

Nu heb ik per ongeluk bij beeldscherminstellingen op zo het kadertje ' 2 ' gedrukt.

Als gevolg dat ik nu een leeg bureaublad te zien krijg.

Weet er iemand hoe ik terugt naar mijn origneel bureaublad kan gaan? En het tweede verwijder?

Want voorlopig kan ik niets doen..

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, volgens mij (maar ben niet 100% zeker) worden dual monitor instellingen genegeerd in safe mode.

Start de computer op in safe mode (veilige modus) door op F5 te drukken bij het opstarten. Als je dan een normaal bureaublad krijgt kan je de monitorinstellingen terug juist zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier zijn er geen twee mogelijkheden, het is al standaard ingesteld op 1 scherm..

als ik terug gewoon opstart kom ik terug op mijn leeg bureaublad

bestaat er misschien een sneltoetsfunctie om ms dos op te starten? want als ik desk.cpl zou kunnen intikken kom ik wel bij de beeldschermeigenschappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, je kan nadat windows is opgestart Windowstoets+R doen (opdracht uitvoeren), dan desk.cpl intikken en enter.

Mogelijk opent hij het venster op je niet-bestaande monitor, maar dan kan je alt+spatiebalk gevolgd door enter doen en met de pijltoetsen het venster verplaatsen naar de andere monitor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukt! De kader opdrachtprompt wordt in het niet bestaande venster geopend , ook zoals het venster van de beeldscherminstellingen. Door alt spatie en enter te gebruiken kan je ze verplaatsen naar je tweede bureaublad. Ik had de pijltjes niet nodig want de muis werd automatisch aan de vensters gelinkt zodat ik ze naar mijn tweede bureaublad kon verschuiven.

Eind goed al goed!

Bedankt Mr Cash ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.