Ga naar inhoud

Wit laptopscherm bij opstart (doch het scherm is NIET stuk)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

:argh: Hey,

Ik heb een laptop amilo P 1538 die ik wou herstellen...nu is het zo dat het scherm steeds wit blijft....opstarten en wit dus...F8 of booten of naar bios gaan gaat helemaal niet....het ding extern aansluiten gaat wel...drivers geupdated enz...maar het scherm blijft wit he....dus nieuw scherm erin geplaatst en NOPPES dus.....weeral wit dat ding....Zou het de invertor kunnen wezen of niet???? Ik ga geen onnozele kosten meer maken voor dat ding om weeral vast te stellen dat het dat onderdeel dan ook niet is...

Wie kan met vrij grote zekerheid zeggen wat het probleem zou kunnen zijn.... Ach ja: de kabels zijn het ook niet.

Groetjes

Stef :ciao:

JCS

mailen mag op : stefaan punt jacobs at tele2allin punt be

Edit door KW: mailadres aangepast wegens het gevaar van spambots die forums afzoeken naar emailadressen.

Geplaatst:

Hey,

Het is Vista he en geen xp.....doch de instellingen kunnen het niet zijn aangezien alles werkt via een ectern scherm..... Moegelijks is de VGA kaart er aan voor de moeite aangezien je die niet gebruikt bij externe aansluiting....Weet er nog iemand raad????

Alvast bedankt voor het antwoord...

Groetjes

Stefaan

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.