Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal,

met veel plezier speel ik het spel Civilization IV. Misschien kennen sommigen van jullie het wel. Het doel van het spel is een zo een rijk te stichten en hiermee opzoek gaat naar roem en glorie, :) maar dat even terzijde. ;)

Ik heb voor het spel 2 uitbreidingen die het prima doen. Ik speel via een legale versie van Windows XP. Helaas doe zich een klein probleem voor. Het spelen van het spel zelf gaat goed, maar alle filmpjes die het spel bevat (de filmpjes nadat je een wonder hebt gebouwd, het beginfilmpje en het overwinningsfilmpje) lopen steeds vast. Ik heb het spel en de uitbreidingssets al een keer allemaal opnieuw geïnstalleerd en heb ook de cd-roms schoongemaakt, maar het probleem blijft. Het meest rare is dat het voorheen nooit was, maar sinds het gekomen is is het steeds is gebleven. Ik heb een goede computer met een goed geheugen en één van de nieuwste NIDVIA videokaarten.

Ik weet dat het een klein probleem is, maar zouden jullie kunnen helpen?

Groeten Maxim

Geplaatst:

Ik heb directx9c. Ik las in een ander topic dat iemand last heeft van een hoog CPU gebruik. Ik blijk dat nu ook te hebben, hij staat voortdurend op 100 % terwijl ik toch best een snelle computer heb. Het merk is Olidata. Misschien dat dit er iets mee te maken kan hebben. :confused:

post-1002-1417703706,8202_thumb.jpg

Geplaatst:

Ik heb inmiddels een paar onnodige programma's die niet van windows waren uit het opstartproces gehaald, maar hij blijft nog steeds op 100 %.

Geplaatst:

probeer ook eens met tune up utileties (kunt u in de donwload zone halen)

scan hier een paar keer mee, en scan ook op adware en maleware met spybot search and destroy en ad-aware (ook in de downloadzone te halen)

groeten

yannick

Geplaatst:

doe gewoon even die TuneUp utilities:

hier vind je de versie die je nodig hebt

http://www.pc-helpforum.be/downloads.php?do=file&id=92

installeer deze even en voer dan '1-click maintenance' uit. (staat op bureaublad na installatie normaal.

en daarna TuneUp RegistryCleaner (complete scan) (paar keer doen tot hij 0 fouten geeft)

Laat even horen wat het resultaat is.

Mocht het niks geven laat even iets horen dan kijk ik nog even verder voor je.

mvg karel

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.