Ga naar inhoud

[OPGELOST] Norton 360

Aanbevolen berichten

Norton 360 geeft aan dat het abonnement verlengd moet worden. Abonnementsstatus: nog 29 dagen geldig. Nu heb ik een upgrade van Norton 360 gedownload. Deze heeft mijn huidige Norton 360 verwijdert. Ik heb opnieuw voor downloaden gekozen en Norton 360 is weer op mijn pc geinstalleerd. Maar het abonnementstatus: nog 29 dagen geldig blijft hetzelfde. Mijn Norton Account geeft aan dat de upgrade nog niet geactiveerd is. Ook heb ik geen nieuw pictogram van Norton Download Manager op het bureaublad staan.

Het is mij onduidelijk of het downloaden nu ook gelukt is en waarom de dagen bij abonnementsstatus niet is opgehoogd. Wordt de upgrade misschien pas geactiveerd na het verstrijken van deze termijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp niet waarom je dat hebt gedaan. Je had toch gewoon kunnen wachten tot het abonnement verlopen was. Heb je wel betaald voor die upgrade (1 jaar)? Volgens mij gaat die periode pas in na activering. Activering moet je zelf doen. Lukt dit alles niet dan moet je contact opnemen met de klantenservice en dan zullen zij dit wel in orde maken. Noteer je accountgegevens, productsleutels e.d. en hou ze bij de hand.

Ik koop altijd een nieuw pakket in de winkel dan heb je dit soort problemen niet. Gaat er wat mis heb je de productsleutel en kun je altijd weer opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.