Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

In bijlage ziet u een bestand.

Probeer dat maar eens.

Je begint met paar nieuwe producten ingeven. Opgelet: alleen ean13 barcode.

Dus scannen van de verpakking en dan benaming geven en prijs.

Dan bestelling ingeven.

Geef de datum en klantnummer

Dan barcode scannen van de verpakking en aantal geven.

Zo hebt je een idee wat je met de barcode kan doen.

Het is wel iets heel gewoon dus niet perfect want dat is heel veel werk.

Download dit

RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

Geplaatst:

Dan ben je heel erg goed gefopt.

Scroll naar beneden en dan zie je Free User

Dan kan het zijn dat een bepaalde tijd moet wachten en dan kan je downloaden.

Dus niks snelheid meter voor computer.

Geplaatst:

stegisoft als ik dit open maak

Thank you for downloading EAN-13 Barcode Generator from Download.com

dan gebeurt alles wat U beschrijft maar wat ik niet begrijp of verkeert doe

daar staat de tekening in die ik gescant heb en ook de 12 cijvers die komen overeen

maar dan zoals de tekening aanduid moet ik een copy maken wat ik dan ook doe ,moet ik dat dan afsluiten en naar word gaan wat ik dan ook gedaan heb , maar hoe kan ik dan tabel 2 Horizontaal maken ik vind dat niet in word of moet ik dat in Access opzoeken?

Gr

Geplaatst:

Beste stegisoft voor alles hartelijk mijn dank het begint al tot mij door te dringen en het werkt ook al prima , ik heb al wel wat ouderdom en ik probeer zoveel mogelijk nog te leren , wat ik nog niet begrijp gij vraagt mij in vorige topic hebt gij (Acces )die heb ik ook , nu het laatste wat U daar beschrijft Zodra je bij de eerste tekening klaar bent dan open je Word maak tabel van 2 horizontaal wat ook gebeurd is , dan heb ik ook een weerstand in de cel van 15 ohm getypt , verder heb ik dat geselekteerd en geplakt dan zecht U , drukt dat dan nu af

en scant het in ( kladblok ) maar dat begrijp ik niet , ik heb de scan afgedrukt en ik wil dat scannen van het papier dat geprint is maar dat gaat niet , verder scan ik dat in kladblok maar dat gaat ook niet , wat doe ik dan verkeerd?

Gr

Geplaatst:

Dus je hebt een Word document afgedrukt met barcode.

Dan open je kladblok

Je scant dan de barcode van de Word document.

En dat lukt niet?

Als dat zo is dan kan het zijn dat de barcode te klein is. In dit geval klik je in Word op de barcode en met de muis maakt je dat groter.

Maar het kan ook zijn dat het een beetje te donker is in uw kamer.

Geplaatst:

Wat ik gescand heb heb ik afgedrukt op de printer , dan die barcode op dat document dat ik afgedrukt heb op de printer heb ik gescand , dan ga ik naar kladblok en wil dat weergeven en dat gaat niet.

Ik ga een nieuwe maken en dit hier inbrengen hoe dat moet dat ga ik nu proberen te vinden

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.