-
Items
26.311 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
Profiel Informatie
-
Geslacht
Geen info
-
Land
Geen Info
PC Specificaties
-
Besturingssysteem
windows 10
-
Moederbord
INTEL DX58SO
-
Processor
INTEL Core I7 950
-
Geheugen
6GB DDR3 triple
-
Grafische Kaart
NVIDIA Geforce GT220 1GB
-
Harde Schijf
SSD INTEL 80GB, sata 1000GB
-
Voeding
500W
-
Geluidskaart
onboard sc
PC Ervaring
-
PC Ervaring
Geen Info
Recente bezoekers van dit profiel
clarkie's prestaties
-
clarkie startte met het volgen van Google Drive - bestanden downloaden , Outlook (Office365) contacten importeren wil niet , Document zoek en 7 andere
-
Outlook (Office365) contacten importeren wil niet
clarkie reageerde op Cil's topic in Archief Outlook
Het eerste probleem is er eentje dat bij velen de haren doet uitvallen. Vele tips op internet en er bestaan ook Apps om dit vervelend karweitje op te knappen ( voor de een werkt het voor de ander niet). Google je foutmelding maar eens, tips genoeg. Het tweede probleem.... de verzonden mails staan niet in het postvak "verzonden". Bij mij is die map ook leeg, maar staan die netjes in de map "Sent". Dus kijk eens of er een map "sent" aanwezig is. -
Ken je de bestandsnaam nog? Open je verkenner of Deze Pc, Mijn Documenten. Typ in het zoeken venster de bestandsnaam of een gedeelte er van. De resultaten verschijnen in het venster. Niet gevonden? Het bestand is misschien gewist en niet meer aanwezig in je prullenbak? Neem dan volgende links eens door: Van deze link is voor jouw de tool Puran file recovery een optie: https://www.schoonepc.nl/windows10/windows_file_recovery.html of recuva: https://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/recuva-fotos-bestanden-terugvinden-bestandsherstel
-
Probeer onderstaande tips tot het probleem opgelost is. Ga in de verkenner eens terug naar mapopties. Ga naar het tabblad algemeen en klik er op de knop standaardinstellingen herstellen. Dan ga je naar het tabblad weergave en kies daar ook standaardinstellingen herstellen. Klik dan op Toepassen en OK. Probleem niet opgelost? Typ in het zoeken venster schijfopruiming. In het venster dat je nu krijgt selecteer je de schijf waarop Windows staat, meestal de C. Klik op Ok. In het volgende venster zet je een vinkje voor Tijdelijke bestanden en Miniaturen. Klik dan op Ok. Probleem nog niet opgelost? Druk op je toetsenbord de combinatie Windows+X in. In het snelmenu dat je nu krijgt klik je op Opdrachtprompt administrator ( in mijn geval Terminal Beheerder) Typ daar het commando: SFC /scannow (let op de spatie na SFC) (of kopieer de tekst hier en plak in het venster). Druk op ENTER Je ziet de vooruitgang. Als de taak voltooid is sluit je het venster en ga je terug naar de verkenner. Controleer weer even onderstaande. Probleem opgelost?
-
Ik wil me hier niet moeien met het al of niet gebruiken van (betalende software) beveiligingssoftware op Pc en smartphone maar een Norton versie die je PC en of smartphone beveiligd kan je veel beterkoop vinden dan voor 140 euro, je hoeft geen versie aan te kopen met allerlei extra toepassingen, koop de software enkel ter beveiliging. Kijk maar eens naar onderstaande links. https://goedkoopsteantivirus.com/beveiligingssoftware/antivirus-software/norton-360-standard-1-device-10-gb-cloudstorage-1-year https://goedkoopsteantivirus.com/beveiligingssoftware/antivirus-software/norton-security-standaard https://goedkoopsteantivirus.com/beveiligingssoftware/antivirus-software/norton-security-deluxe-3-devices-1-year https://licentie2go.be/norton-security-deluxe-3-apparaten-1-jaar-windows-mac-android-ios
-
Instellingen cookies op Motorola G9
clarkie reageerde op Jcr00P's topic in Archief Tablet- en Smartphone
Op zijn minst verwarrend omdat je eerst aangeeft dat je problemen hebt met de ItsMe en KBC App. Niet dus? Wat het cookies probleem betreft, en je aangeeft dat cookies correct ingesteld staan, probeer onderstaande 4 mogelijke oplossingen: Open een nieuw browservenster. Wis het cachegeheugen van de browser en verwijder de cookies. Meer informatie over het wissen van het cachegeheugen en de cookies. Browse privé. Meer informatie over privé browsen in Chrome. Wijzig de privacyinstellingen van uw browser. Meer informatie over het wijzigen van de privacyinstellingen. Lost dat je probleem nog niet op? Indien een App als Norton ( of gelijkwaardig) aanwezig schakel uit en probeer opnieuw. Nog dezelfde foutmelding? Test eens met een andere browser zoals https://play.google.com/store/search?q=firefox&c=apps&hl=nl&gl=US Lukt het met deze browser wel? Verwijder dan Google Chrome volledig van de smartphone en installeer opnieuw. Nog niet opgelost? Misschien toch best eens een reset van je toestel doen. -
Instellingen cookies op Motorola G9
clarkie reageerde op Jcr00P's topic in Archief Tablet- en Smartphone
Hier kwam geen antwoord op. -
Instellingen cookies op Motorola G9
clarkie reageerde op Jcr00P's topic in Archief Tablet- en Smartphone
Open op de bewuste smartphone Google Chrome. klik rechtsboven op de drie puntjes. Klik op instellingen. Klik dan op Privacy en beveiliging. Ga naar cookies van derden. Is cookies van derden toestaan aangevinkt? Indien niet activeer. -
Instellingen cookies op Motorola G9
clarkie reageerde op Jcr00P's topic in Archief Tablet- en Smartphone
Als je de Apps Itsme en Kbc niet kan gebruiken en dus openen vermeld je best eens wat er juist gebeurd als je ze probeert te openen. Welke foutmelding krijg je als je probeert in te loggen? Voor het inloggen bij de KBC app hoef je ook helemaal geen browser te gebruiken. KBC staat toch als App op de smartphone? Of open je eerst Google. Chrome en ga ja naar de website van KBC? -
Instellingen cookies op Motorola G9
clarkie reageerde op Jcr00P's topic in Archief Tablet- en Smartphone
Over welke Apps heb je het dan? Staat er een beveiligings App op je smartphone? Welke? -
niet gmail account toevoegen aan gmail mailservice
clarkie reageerde op adjo's topic in Archief E-mailprogramma's
Je hebt jouw vraag blijkbaar ook op een ander forum gesteld, namelijk : https://community.ziggo.nl/t5/Internet/niet-gmail-account-toevoegen-aan-mijn-gmail-box/m-p/1348379 Neem onderstaande eens door: https://support.google.com/mail/answer/21289?hl=nl&sjid=8896988996611057649-EU#null -
porrelaar reageerde op een bericht in een topic: selectief verwijderen van URL's
-
selectief verwijderen van URL's
clarkie reageerde op Lendal's topic in Archief Linux, Mac OS & andere besturingssystemen
Mijn vriend Google zegt volgende: Websites wissen uit Safari geschiedenis Mac Open de Safari applicatie op je Mac, klik in de menubalk op 'Geschiedenis' en kies voor 'Toon volledige geschiedenis'. Klik vervolgens met een secundaire klik (rechtermuisknop) op de website die je wil wissen en kies voor 'Verwijder'. Op deze manier kun je ook meerdere websites selecteren (m.b.v. de command⌘-toets) en vervolgens in één keer verwijderen via de secundaire klik. Of: Specifieke pagina’s uit de geschiedenis verwijderen Klik in Safari op ‘Geschiedenis’ in het menu bovenaan. Selecteer ‘Toon volledige geschiedenis’. Zoek de pagina die je wilt verwijderen. Je kunt de naam van de website typen in het zoekveld. Houd de Control-toets ingedrukt en klik op de pagina die je wilt verwijderen. Klik op ‘Verwijder’. Bron: https://www.appletips.nl/website-wissen-safari-geschiedenis/ en https://macpaw.com/nl/how-to/clear-search-history-mac -
Ga eens naar je Microsoft account en controleer eens of tweetrapsverificatie ingeschakeld is. Schakel uit en probeer dan eens of je account het wel doet. https://support.microsoft.com/nl-nl/account-billing/verificatie-in-twee-stappen-gebruiken-met-uw-microsoft-account-c7910146-672f-01e9-50a0-93b4585e7eb4#:~:text=Meld u aan bij uw Microsoft-account Geavanceerde beveiligingsopties.&text=Kies onder Extra beveiliging en,te scannen met je apparaat.
-
Kijken in het buitenland (buiten Europa)
clarkie reageerde op Dimitry.t's topic in Archief Internet & Netwerk
Als je volgende link gaat lezen in dit geval door gebruik te maken van de Telenet TV app dan staat er *Je kan de Telenet TV-app gebruiken in alle lidstaten van de Europese Unie. Opgelet: je kan niet kijken in Andorra, het Verenigd Koninkrijk (incl. Gibraltar), Isle of Man, Guernsey, Jersey, Zwitserland en alle andere niet-EU-landen. * Sommige programma’s hebben geen uitzendrechten in het buitenland https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/telenet-tv/telenet-tv-app.html#:~:text=Werkt je TV-app of website niet meer%3F&text=*Je kan de Telenet TV,andere niet-EU-landen. Of het opzetten van een VPN netwerk je zou helpen??????? Je zou je vraag ook kunnen stellen op het Telenet forum, de netweters: https://www.netweters.be/?category.id=TaalNL Kijk ook eens hier: https://www.netweters.be/t5/forums/searchpage/tab/message?advanced=false&allow_punctuation=false&filter=location&location=forum-board:Telenet_TV-box&q=tv kijken in buitenland -
Google Drive - bestanden downloaden
clarkie reageerde op p38cyq's topic in Archief Internet & Netwerk
Zowel privaat als voor werk worden bestanden op google Drive bewerkt en ook gedownload met verschillende gebruikers. Vrees dat er standaard geen instelling aanwezig is om te zien hoe vaak een bestand gedownload werd. Het vinkje plaatsen bij Instellingen-> Meldingen-> E-mail, geeft je geen info over hoe vaak gedownload. Bij toch althans niet, instelling stond reeds zo. Ik zie wel bij aangemaakte Google maps kaarten hoe vaak ze bekeken zijn. -
@Passer Een Bitlocker versie kan aanwezig zijn op een Home versie, genaamd device encryption . Zie ook volgende links: https://pureinfotech.com/enable-bitlocker-device-encryption-windows-11-home/ https://iboysoft.com/bitlocker/bitlocker-windows-10-home.html https://www.windowscentral.com/how-configure-bitlocker-encryption-windows-11 Voor de herstelsleutel kijk eens naar deze link: https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/uw-bitlocker-herstelsleutel-vinden-in-windows-6b71ad27-0b89-ea08-f143-056f5ab347d6
OVER ONS
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!