Ga naar inhoud

gmail

riess084

Aanbevolen berichten

l.s

ik gebruik gmail en heb een vraag over bijlagen bekijken.als ik een mail open en wil hem downloaden verdwijnt de mail .waarna toe weet ik niet maar normaal moet hij komen in download map.onderin mogelijk om te openen.dat ging goed,maar sinds korte tyd komt er nu een kader met daarin openen,opslaan en opslaan naar.kan geen map aangeven om hem daar na toe te verwijzen.ik snap er niets meer van en hopelijk weet u raad.

groetjes

arie

PC Helpforum moderator bericht:

Om spam tegen te gaan, heb ik uw emailadres in dit bericht verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik op Start

Typ in: Standaardprogramma's

Klik op: Uw standaardprogramma's instellen

Zorg dat Gmail als standaard staat ingesteld. Dit doe je door op het programma te klikken en te kiezen voor: Dit programma als standaard instellen.

Doe dit ook met de programma's waarmee de bijlage geopend zou moeten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik op Start

Typ in: Standaardprogramma's

Klik op: Uw standaardprogramma's instellen

Zorg dat Gmail als standaard staat ingesteld. Dit doe je door op het programma te klikken en te kiezen voor: Dit programma als standaard instellen.

Doe dit ook met de programma's waarmee de bijlage geopend zou moeten worden.

meneer gerjann,heb gedaan wat u schreef,maar gmail staat niet in standaardprogramma,s.hoe krijg ik dit voor elkaar?hopelijk kunt u mij helpen .

bij voorbaat mijn dank

groetjes arie

Link naar reactie
Delen op andere sites

meneer gerjann ,ik gebruik win 7 en gebruik internet explore en heb ook chrome geladen.dat gebruik ik al jaren (zondergrome) en alles ging goed tot voor een paar weken geleden .daar ik geen expert ben weet ik dus ook niet wat ik hieraan moet doen.ben u dankbaar dat u mij probeerd te helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

l.s

ik gebruik gmail en heb een vraag over bijlagen bekijken.als ik een mail open en wil hem downloaden verdwijnt de mail .waarna toe weet ik niet maar normaal moet hij komen in download map.onderin mogelijk om te openen.dat ging goed,

Je gebruikt Gmail via je webbrowser.

je ontvangt een e-mail met bijlage die je wil downloaden, je voert de download uit maar vindt die dan niet meer terug.

Klopt dat zover?

Wil je wel exact zeggen met welke browser je dit probleem hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.